General Guidelines
Poco smartmarket is
a smart platform for online shopping in India. It's too easy to buy
& exchange, ...
payment method > PAYTM/CASH ON DELIVERY
payment method > PAYTM/CASH ON DELIVERY
## General
Guidelines ##
-:
FOR ORDER PRODUCTS:-
It's so easy to book
your product
1) Please Choose your product carefully.
2) Please send this product image with your postal address.
3) Don't forget to send your Local PIN number and your phone number.
4) You can placed order on this blogg, mail id, whatsapp and any
social platform of poco,
WHATSAPP No - +91 9083883058
FACEBOOK PAGE - https://www.facebook.com/pg/Poco-290541468198914/shop/?ref=page_internal.
FACEBOOK GROUP - https://www.facebook.com/groups/306316913512983/
BLOGGER - officialpoco.blogspot.com
WHATSAPP No - +91 9083883058
FACEBOOK PAGE - https://www.facebook.com/pg/Poco-290541468198914/shop/?ref=page_internal.
FACEBOOK GROUP - https://www.facebook.com/groups/306316913512983/
BLOGGER - officialpoco.blogspot.com
Mail ID - pocosmartmarket@gmail.com
-: FOR RETURNS /
EXCHANGE PRODUCTS:-
If you are not satisfied with the products you can easily returns / exchange the products.
1) Product has to be in original &
unused.
2) Request has to be raised within 4 days of
delivery.
3) Poco accept the request if there is a mismatch
in quality, size,color or design or in case an item is missing/wrong in a
combo order.
4) Your Refund will send to your bank within 15
working days of requested date (e.g. If the
delivery date is 4th May 2018, you have to request for returns or exchange
within 7th May 2018, you will get refund within 15 days from 7th May,2018-excluding
government holidays).
5) Once the product has been picked up, the Refund
is processed on the next working day.Also don't forget to send your bank
details (please send your BANK details in
mail ID. or WhatsApp-pocosmartmarket@gmail.com), in
which you want to receive the refund.
*********************************************************************************
-: ऑर्डर उत्पादों के लिए: -
अपने उत्पाद को बुक करना इतना आसान है
1) कृपया अपने उत्पाद को ध्यान से चुनें।
2) कृपया इस उत्पाद छवि को अपने डाक पते के साथ भेजें।
3) अपना स्थानीय पिन नंबर और अपना फोन नंबर भेजना न भूलें।
4) आप इस ब्लॉग, मेल आईडी, व्हाट्सएप और पॉको के किसी भी सामाजिक मंच पर ऑर्डर दे सकते हैं।
WHATSAPP No - +91 9083883058
FACEBOOK PAGE - https://www.facebook.com/pg/Poco-290541468198914/shop/?ref=page_internal.
FACEBOOK GROUP - https://www.facebook.com/groups/306316913512983/
BLOGGER - officialpoco.blogspot.com
FACEBOOK PAGE - https://www.facebook.com/pg/Poco-290541468198914/shop/?ref=page_internal.
FACEBOOK GROUP - https://www.facebook.com/groups/306316913512983/
BLOGGER - officialpoco.blogspot.com
Mail ID - pocosmartmarket@gmail.com
-: वापसी / एक्सचेंज उत्पादों के लिए: -
यदि आप उत्पादों से संतुष्ट नहीं हैं तो आप आसानी से उत्पादों को वापस / विनिमय कर सकते हैं।
1) उत्पाद मूल और अप्रयुक्त में होना चाहिए।
2) डिलीवरी के 4 दिनों के भीतर अनुरोध उठाया जाना है।
3) यदि गुणवत्ता, आकार, रंग या डिज़ाइन में कोई मेल नहीं है या किसी कॉम्बो ऑर्डर में कोई आइटम गुम / गलत है तो पोको अनुरोध स्वीकार करते हैं।
4) आपका धनवापसी आपके बैंक को अनुरोधित तारीख के 15 कार्य दिवसों के भीतर भेज देगा (उदाहरण के लिए यदि डिलीवरी तिथि 4 मई 2018 है, तो आपको 7 मई 2018 के भीतर रिटर्न या एक्सचेंज के लिए अनुरोध करना होगा, आपको 7 मई से 15 दिनों के भीतर धनवापसी होगी , 2018 - सरकारी छुट्टियों को छोड़कर)।
5) एक बार उत्पाद उठाए जाने के बाद, धनवापसी अगले कार्य दिवस पर संसाधित की जाती है। अपने बैंक विवरण भेजने के लिए भी मत भूलना (कृपया मेल आईडी में अपना बैंक विवरण भेजें या व्हाट्सएप-pocosmartmarket@gmail.com), जिसमें आप धनवापसी प्राप्त करना चाहते हैं।
Comments
Post a Comment